Oinspirerat pass med trööööga böj

Idag var motivationen på ungefär minus noll. Släpade mig iväg till gymet. Började med bänken som kändes riktigt fin. Övergick till böjen och redan i uppvärmningen kände jag att det skulle bli ett skitövning vilket även satte spår på resten av böjen – givetvis. Jag försökte peppa upp mig men de tunga böjen blev höga. Tvingade mig att köra ordentliga sista böj med ass to the grass och mellansetet var ungefär parallella. Kändes ändå sådär. Ska bli skönt med helg och vila. Pullupsen kändes fina också, det var bara böjen som var skit. Aaanyhow. Jag shoppade två nya fina mjukisbyxor (mest för sjukhusvistelse) som pepp innan jag drog hem en hel del käk. Glömde köpa godis för ledig helg dock. Får fixa det på jobbet.

Storkok stroganoff står på spisen och väntar på att riset ska bli klart. Sen ska jag käka och ladda inför jobb. Ja juste, Skorpan gick lös en hel del på promenaden (som inte var så lång) idag. Stolt farsa!

Passet
Bänk 67,5kg*5 60kg*7 55kg*10
Böj 90kg*5 80kg*7 70kg*9
Pullups 8kg*6 3kg*7 0kg*8

Avslutade med 40min promenad i elljusspåret.

***

, , ,

Kommentera

