Helt rostad

Jag ställde klockan på 8 idag, tänker art jag måste upp tidigare för att kunna sina tidigare så jag kommer upp tidigare. Nå, vaknade men kom inte upp. Var på gymet halv 10 och möttes av ‘Shit har du gått upp i vikt!? Det syns på axlarna!’ Saken är att jag bara hårt upp 100 gram, efter att jag druckit kaffe. Men det är fint och peppande att det syns att jag tränar. Tyckte att tröjorna blivit små men tänkte mest att dom var nytvättade.

Passet idag blev utan ryck på slutet. Jag var så rostad efter marklyften jag drog upp fast jag egentligen inte orkade sista att jag var tvungen att sitta ner innan jag kunde plocka av vikterna. Det kändes som att det räckte bra där. Drog lite baksida axlar i kablarna istället.

Passet
Press 47,5kg*6 42,5kg*8 37,5kg*10
Marklyft 97,5kg*6 (PB) 90kg*8
Baksida axlar 4set

Avrundade med 90 min promenad i skogen.

Mot toppformen!

***

Sport, träning, styrketräning, styrkelyft

Kommentera

