Ledig fredag med allt vad det innebär

– träning, godis, långpromenad och häng med tv-serier. Nå, jag ska jobba imorgon.

Jag har burit hem inte mindre än 14 böcker från bibblan som ska läsas inom ca en månad. Snart börjar litteraturvetenskapen och samtidigt ska jag gröta ner mig i Idrott 1, inriktning tränarskap på egen hand eftersom kursen inte finns på distans. Det är 10 lyrikböcker och 4 om anatomi och fysiologi. Yey.

Jag fick operationsdatum idag, 26 oktober. Det betyder att det är fullt kör med träning fram tills dess. Dock ingen löpning förrän jag är tillbaks på banan igen (november). Jag kommer även uppenbarligen ha lite att läsa när jag ligger inne en hel jäkla vecka, och när jag är sjukskriven efteråt.

Dagens
Axelpress 47,5kg*6 42,5kg*8 37,5kg*10
Marklyft 97,5kg*4 87,5kg*8
Ryck 40kg*6 35kg*8 30kg*10

Avslutade med en mil i skogen med Skorpan.

***

Sport, träning, styrketräning, styrkelyft, tyngdlyftning

Kommentera

