Justja, jag tränade idag!

Min vecka är helt fel. Jag tror att det är torsdag idag och igår var det onsdag. Ändå kom jag iväg till gymet imorse, som tur var. Jag ställde klockan på kvart över 8 och kaffebryggartimern på ungefär samma tid. Snoozade och låg kvar och väntade på att den skulle starta. Det gjorde den inte. Plötsligt var klockan kvart över 10 och kaffet var kallt. Bra där.

Tog mig i vilket fall till gymet. Brände av något som kändes okej men inte fulländat.

Passet
Bänk 65kg*6 57,5kg*8 55kg*10
Böj 87,5kg*6 77,5kg*8 70kg*10
Pullups 8kg*5 3kg*6 0kg*7+1

Pullsen kändes väl sådär. Tryckte upp en mer än sist på 8kg vilket väl färgade resten av seten. Behöver även bli lite mer tekniskt riktig i bänken. Ner på bröstet, upp och utlåsning!

Over and out.

***

Sport, träning, styrketräning, styrkelyft, tyngdlyftning

Kommentera

