Delmål 1 i Böj

Det blev ett trögt pass idag, eller ja – hela dagen har varit trög. Jag vaknade 2 timmar efter att klockan ringde, somnade riktigt sent inatt. Av någon anledning har jag svårt att somna. Hur som, drog kaffe och bcaa i bilen på väg till gymet. Som tur var var alla mina grejer lösa när jag behövde dom. Det enda som egentligen kändes fresh idag var böjen. Tryckte upp 87,5kg*6 och satte alltså mål 1 – 105kg 1RM. Skönt. Bänken var tung, fick göra 5+1 i första setet. Pullupsen var också tunga och tröga, men jag ökade i första setet iallafall.

Skorpan fick bära runt sina 05kg*2 i klövjen idag igen, dock bara 40min. Var tvungen att inhandla lite födelsedagsgrejer till helgen.

Jag är annars sugen på att börja löpträna igen, men får vänta ett tag till för att inte fetta av mig helt = tråkigt.

Passet
Böj 87,5kg*6 77,5kg*8 70kg*10
Bänk 65kg*5+1 57,5kg*8 55kg*10
Pullups +8kg*4 +3kg*6 +0kg*8

Nu blir det jobb och sen helg med födelsedagsfirande, surströmmingsskiva och landet.

Mot toppformen!

***

Sport, träning, styrketräning, styrkelyft

Kommentera

