Bli inspirerad!

Jag tränar för att bli bättre och starkare, ser saker som det här och blir pushad att köra hårdare för varje gång jag går in på gymet för ett pass. Till dagen jag får till det rätt kommer jag aldrig sluta utmana kroppens gränser!

Prioriterade att sova en extra timme igår och drog fredagspasset imorse (lördag) istället. Rätt skönt! Jag måste även igen säga att jag älskar att träna fastande. Jag blir inte hungrig alls längre, fokuset är absolut på topp och allt jidder om när man ska äta vad i direkt samband med, före och efter träning kan läggas åt sidan. BCAA före och efter. Resten av tiden lägger jag på att fokusera träning istället.

Passet
Knäböj 82,5kg*6 75kg*6 65kg*10
Bänk 60kg*6 55kg*7 50kg*10
Pullups +6kg*6 +2kg*8 +0kg*8
Avslutade med 30min promenad med trött hund.

Allt ska ökas nästa A-pass utom s2 i böj och s2 i bänk.
Nu blir det promenader, vila och OS tills på måndag då livet rasar igång med dubbelpass igen!

Mot toppformen!

***
, , , ,

Kommentera

