Tidigt B-pass

Idag blev det ett tidigt B-pass. Hade egentligen tänkt springa till och från gymet men när klockan ringde 6 så kändes det som att ta mig vatten över huvudet. Nöjde mig med att dra mig till halv 7 och ta bilen. Tidiga mornar är verkligen inge mig grej. Det märktes på gymet också. Tuggumihuvudet kunde inte riktigt mäkta med att köra ordentligt hårt. Är förvisso rätt nmjd med resultatet då jag höjde vikterna i allt. Och nästa vecka börjar hårdkörningen igen. 8 veckor piska. Nu ska jag bara mäkta med en tidig morgon på fredag också, sen är jag ledig igen och återgår till mina normala dagar.

Passet
Frontböj 62,5kg*4 52,5kg*8 42,5kg*10
Axelpress 42,5kg*6 37,5kg*8 32,5kg*8
Marklyft 87,5kg*4 77,5kg*8

Höjning nästa pass blir alltså frontböj s2, press s1 och s2, marklyft s2. 4 av 8 får jag väl vara nmjd med.

Var ruskigt sugen på bröd när jag gick från gymet idag. Dock hade jag plånboken hemma och allt bröd i frysen så jag får stå ut med fasta idag också.

Nu, dags för 12h jobb!

***

Sport, träning, styrketräning, styrkelyft

Kommentera

