Tröttma!

image

http://i45.tinypic.com/a4r31g.jpg

Jag tränade inte imorse. Jag var förbannat trött och hade således väldigt ont i en handled – då kan man inte lyfta tungt. Lite senare i vaket tillstånd hade jag bara lite ont. Men dessa 12h dagar tar ut sin rätt på kroppen eftersom jag sover riktigt dåligt av rädslan att försova mig. Jag vaknar tusen gånger och kollar klockan, kan inte somna på natten och så vidare. Hade kunnat träna eftet jobbet om det inte var så att jag slutar när gymet stänger. Kör på imorgon och lördag istället. Imorgon är jag ledig. Lördag jobbar jag men är nog så pass utvilad att jag kan ta mig upp tidigt. Det blir bra.

***

Sport, träning, styrketräning, styrkelyft

Kommentera

