Äntligen tillbaks på gymet!

Ja jag har faktiskt saknat det i tre veckor. Ungefär enda fördelen med att semestern tog slut. Nåväl. Allt har sin tid som mor min säger.

Sänkte vikterna något sen senaste passet, tänkte att jag hade tappat mer än jag faktiskt hade gjort. Det var inte vansinnigt tungt något av det. Sparkade även igång med RPT – Reversed pyramide training (+stavning) eftersom jag gillar konceptet att blanda upp tyngd med högre reps. Benen känns redan lite möra och jag bävar lite inför morgondagen. Men det blir nog bra.

Passet:
Knäböj 5x80kg 8x70kg  10x60kg
Bänk 6x55kg 8x50kg 10x45kg
Chins 4x+5kg 6x+2kg 8x+0kg

, , , , ,

Kommentera

