Inspirerande träningsdag, inte.

Idag är en sån där enormt inspirerande träningsdag, inte. Jag tänkte riva av ett enormt benpass i trädgården i sann GyWOD-anda och planerade att inte kunna gå imorgon. Förmiddagen började med findisigt regn och det är helt okej att träna i. Sen fortsatte det med ösregn. Det är väl egentligen också okej att träna i men gräsmattan har blivit en sjö och uppfarten ett djupt hav. Jag vet inte riktigt vart jag ska träna. En ofrivillig vilodag. Förvisso ganska skönt för jag har ont i hela överkroppen sen alla handstående pressar igår – SKÖNT!

Dagens pass blir bara:
3×10 Kick till handstående
4x15s (1min) handstående mot vägg
10x6s (1min) L-sit golv
6x10s (1min) Planche – frogstand

Talking about frogstand, jag måste avancera till advanced frogstand snart. Jag får ont i handlederna när jag försöker. Så nu har jag börjat stretcha i planche-position med tryck av kroppen för att vänja händerna och armbågarna. Det blir bra grejer!

***

, , , , ,

Kommentera

