Gymnastik i trädgården

Det blev blaskväder, men bara riktigt riktigt finsållat regn, så det kändes knappt. Det var riktigt mysigt att vara ute på gräsmattan och träna.

Dagens träning blev:
3×10 kick till handstående
4x15s (1min) handstående mot träd
4×5 Cast Wall Walks
2×5 HeST PU + RLL
10x6s (1min) L-sit golv
6x10s (1min) Planche – frogstand

Cast wall walks skulle enligt woden vara 2×10 men det var vansinnigt tungt så jag bröt ner det. Handstående och kick till hamdstående är inte med i woden men kommer läggas in varje dag, även träningsfria dagar. Samma med L-sit och planche-jobb. Körde även lite perfect hollow såhär i efterhand för att räta ut kroppen i handståendeposition.

Jag har fortfarande inte städat bilen. Det är ju ändå semester.

***

Sport, träning, styrketräning, gymnastik, handbalansering, handstående, styrkelyft

Kommentera

