Fasta och pass A

Det var ungefär ett lika stort träningspass att trycka i sig den enorma lunchen som väntade efter en timme gym och 1,20h skogspromenad. Men jag var riktigt hungrig så det slank ner. Såhär en halvtimme innan det är dags att göra sig klar för jobb har jag tryckt i mig alla kalorier för dagen och som sista måltid räcker en liten middag. Skönt. igår var jag fortfarande hungrig när jag hade ätit två gånger före jobbet. Idag är jag det _inte_. Fick till och med ner 100g polkaglass som belöning för att jag fick i mig all mat. Fresch! Måste dock medge att jag längtar efter imorgon, deffdag och 1000kcal mindre än idag.


Dagens formcheck

Vikterna:
Knäböj 87,5kg 5×5 (inkl uppv 567kg)
Bänk 60kg 5×5 (inkl uppv 380kg)
Styrkevändning 30kg 5×5 (inkl uppv 200kg)

Drar ner knäböjen till 3×5 från och med nästa gång. Då är jag uppe på mitt första delmål och knäböjen börjar ta för ”lång tid” av passet för att jag ska kunna hålla mig under en timme. Det börjar även bli lite väl tungt de sista två seten, så jag kör på hårdare under 3 istället.

***

, , , , , , , ,

Kommentera

