Pass B, äntligen tillbaks på SATS

Som titeln säger var jag äntligen tillbaks på mitt fina SATS idag. Ordentligt med utrymme, viktplattor jag känner igen och rätt vikt på stängerna. Ingenting var speciellt tungt idag, mer än sista setet axelpress egentligen. Klart knäböjen var tunga, jag är uppe på mitt tidigare max, men det var inte omöjligt att få upp det. Sista repen i varje set var väl tung, men inte mer än det.

image

Slängde på lite dips och chins i slutet. Tänker mig 5×5 med vikt ett tag. Det är roligare än högrep.

Hur som; dagens vikter:
Knäböj 75kg 5×5 (inkl uppv 485kg)
Axelpress 37,5kg 5×5 (inkl uppv 237kg)
Marklyft 85kg 1×5 (inkl uppv 575kg)
Chins +0kg 5×5
Dips +3kg 5×5

Skönt tryck!

Kommentera

