Uppfuckade rutiner

Jag gillar inte riktigt när mina träningsrutiner (och på så vis även runtliggande helalivetrutiner) blir störda. I helgen hade jag planerat löpning. Det blev ett sent bröllop och dagen efter var seg trots att jag var nykter.

Idag blir det gym, men först under kvällningen = mycket folk på gymet. Jag har en föreläsning istället för jobb som börjar lite tidigare än jag jobbar egentligen. Det stör mig lite. Överväger även att dra helgens löp ikväll. Får se hur benen känns..

Kommentera

