Vårdcentralen, promenad och gymnastik

Så gick jag upp med tuppen för att åka till vårdcentralen. Var klar vid halv 10 (dom är inte snabbast i stan direkt) och kände inte speciellt mycket efter ingreppet. Tog mig hem och ut på en  långpromenad med Skorpan. Nu före lunch tänkte jag ju dra igenom gymnastiken. Det skulle vara 4 rundor men jag började känna att det gjorde ont efter 2 varv så jag la av där. Kroppen är ändå riktigt mör efter en veckas träning. Det kan vara skönt med lite avslappning inför kvällens jobb och jogg.

2 rundor av
2 German hang pull tucked
5 Yewkis – tucked
2 German hang pull tucked
5 Front lever pulls – tucked
2 German hang pull tucked
5 Smala Pullups
Kommentera

