4km löpning i monsunregn

Slutade jobba 22 och riktigt seg i kroppen var jag inte alls pepp på att ta mig ut, speciellt inte med tanke på vädret. Hur som bestämde jag mig för att bara göra det och inte tänka. Lämnade dock Skorpan hemma, med tanke på regn och grodvädret hade det mest blivit irritation. Fick springa extra snabbt för att komma hem till honom helt enkelt.

Passet var alltså distans med 10% lägre hastighet än målhastighet. Skulle ha legat på 10,4km/h. Höll dock en fin och jämt hastighet rakt igenom tycker jag. 4,1km på 00:22:44.

Kommentera

