Gymnastik WOD

Jag drog iväg och köpte mig en dörrpost chinupstång på förmiddagen. Skruvade upp den under lunchtid och har gjort runt 40 chins under eftermiddagen. Neat!

Idag var det gymnastik på schemat och det var ett köttigt ringjobb som skalades ner o r d e n t l i g t.

Urprogrammet: 3 sets of; MU, 2 XR Dips, L-sit press shoulder stand, roll fwd into a MU to a shoulder stand, negative Reverse MU down to an inverted hang, 2 slow Negative Front Pulls, 2 slow Negative Back Pulls

Allt ska egentligen sitta ihop i en ringserie men jag är inte riktigt där än. Mitt program blev:

3 set

5 XR Dips
5 Chinups
5s XR L-sit half
5s Shoulderstand tucked
1 Muscleup negative
2 Frontpull negative tucked
2 Backpull negative tucked

Har annars haft en lugn vilodag med ledigt från jobbet. Jag har setat i solen på gården, läst och promenerat 2,5 timmar med Skorpan. Det behövs, är fortfarande urladdad i huvudet sen helgen. Det märks hur mycket man springer med huvudet!

Mot toppformen!

Kommentera

