Rygg + Crossfit

Försökte peppa upp ett ryggpass efter jobbet och väl på plats gick det hyfsat. Jag gillar egentligen inte att träna efter jobbet då jag har så kort tid på mig. Men mina upplägg verkar fungera tidsmässigt iallafall. Det blirbra tryck med lite vila mellan seten eftersom jag tycker att jag inte ‘har tid’.

Dagens cross blev inte riktigt som wod:en. Skulle ha vart med kb-swingar före och efter, men det glömde jag i all hast.

Rygg:
Chins 5s 43434
Marklyft 1×5 75kg
Skivstångsrodd 3×10 35kg
Latsdrag 3×15 14x14kgx2 13x13kg
Hantelrodd 3×15 14kgx2 13kg

Cr WOD:
10-9-8-7-6-5-4- 3-2-1 reps av: Jumping Pull-ups + Boxhopp (60cm)

Avslut:
Dropset från 32kg-6kg latsdrag – slutade räkna reps på 6kg runt 40 och slutade när jag tröttnade.

Kommentera

