Axlar + Crossfit WOD + milen

Idag var det dags att pumpa axlar. Blev ett bra pass. Jag drog hårt med 5or i sidolyften då alla lätta hantlar var upptagna. VANSINNIGT TUNGT!

Axlar
Omvända flyes mask 3×15 20kg 17,5kgx2
Press 5×5 32,5kgx2 30kgx3
Sidolyft 3×20 5kgx2 3kg
Hög rodd 3×15 8,5kgx2 10kg

Cross WOD – 07:20
4 varv:
6 Handstående armhävningar
8 Knees to Elbows
8 Burpee-tuck jump (utan armhävning)
6 Sit-ups

Jag får inte riktigt till mina knees to elbows. Måste träna på det!

Ja just det, jag sprang en mil på förniddagen. 60min. Fan, det börjar dra ihop sig för halvmaran. Dags att komma igång igen! Jag har vårlängtan.

image

Kommentera

