Torsdagströttma

Idag är jag inte träningssugen alls. Blev väckt mitt i natten av att skorpan behövde gå ut. Sov väl för övrigt bra, men en störning kan göra mycket skada. Orkade inte ut på någon långpromenad nu på morgonen. Vi nöjer oss med spring i fårhagen och godissök. Skorpan är nöjd. Tror egentligen att han gillar lösspring mer än promenader… Jag längtar efter hus med trädgård!

Rygg står på schemat idag. En medelmåttig favorit. Varken pest eller kolera. Ena minuten tänker jag ‘du kan kötta två pass imorgon när du är ledig’. I nästa snurrar ‘resultaten blir vad de alltid blivit om du gör som du alltid gjort’. Jag har bestämt mig för att satsa och nu jävlar ska det bli av! Ska svepa lite kaffe hemmavid efter att hagbesöket är över. Sen kör jag!

Kommentera

