Skönt armpass

Det har gått ett tag sedan uppdatering. Jag har tränat, men jag har inte riktigt haft något att dela med mig av.

Årets första 3/4-tightslöp har genomförst, men nike free i skogsterräng utan snö. Riktigt skön feeling! Lyckades dra på mig sega sköra knän under ett långpass och höll mig löplugn under några dagar. Körde istället på med lugn kogg, koordination i form av höga hopp över staket, trappintervaller och sånt som kändes okej. Nu är det bra igen.

Lägger om gymträningen till tunga styrkelyft i kombination med högrepsträning med full kontakt. Hoppas på utveckling då jag känner att allt – tålamod, lust och utveckling stagnerat. Tänkte även försöka äta som en häst igen, för att fortsätta bygga trots all cardio.

Fredagen avrundades med ett skönt armpass. Bicepscurl 10×10, tricepspress 8×10 och french press 3×10. Ruggigt pump och ruggigt darriga armar efter passet.

Kommer köra:
Mån – Ben
Tis – Bröst, mage
Ons – Axlar
Tor – Rygg
Fre – Armar, mage

Kommentera

