Fredag, B + gymnastik – v3

Så är träningsveckans sista dag här och det är dags för jobbhelg. Jag måste erkänna – jag hade hellre varit ledig (surprice surprice). Men! Musklerna och kroppen behöver vila, och ordentliga heldagspass gör susen för träningsvilan.

Jag fixade chinsen idag och kan äntligen avancera till fas 2! Körde även lite gymnastiska övningar idag för att känna på vilken nivå jag ligger innan jag rullar igång med passen ordentligt. Går på med frog stand 1 min om dagen (plus vila) 5 dagar i veckan.

Dagens pass blev som följer:
Knäböj 60kg 5×5
Axelpress 40kg 5×5
Marklyft 80kg 5×1
Chins 3 3 4 2 3
Dips 5 3 4 4 3
RLL 10×3
Archups – twist 10×3
HLL – halv 10×3
V-ups – tuck 10×3
Headstand pushup – box 10×3

One response to “Fredag, B + gymnastik – v3

Kommentera

