Tisdag, Cardio – v2

Idag var jag riktigt trött efter jobbet. Jag satt sista timmen och tänkte ”hur fan ska jag orka springa?” för att peppa upp mig själv och övergå till ”bara kör”. När jag kom hem hoppade jag ur jobbkläderna och i springkläderna. Snörade på mig skorna utan att tänka och gick ut. Fick till ett skönt tryck i backen och kände inget i vänster knä. Har lokaliserat problemet till strama hamstrings, så nu stretchar jag när jag får lite tid över när som under dagen.

Cardio:
PW 60 min

Backintervaller
35min – 3,5km – 30s upp + 2 min gång ner x5 – upp och nerjogg

Kommentera

