Fredag, B – v1

Idag var det tunga chins, kör på med samma på måndag. Den enda jag lurar genom att forcera genom träningen är mig själv. Att rulla på utan att fixa föregående mönster för att på något sätt försöka hävda mig i chinsstället raserar mer än det bygger. Samma upplägg med dips. Det ska vara fullt mönster i korrekt utförande utan failure för att gå vidare på nästa rad!

Drog ett långlöp på kvällen då jag jobbar helg och inte har utrymme efter eller före jobbet. Det var riktigt skönt. Höll maxtiden på 80 minuter med råge. Hade två minuter till godo med stillastående (hundrastning och var fan ska vi?) intervaller. 4 minuter till godo i rörlig tid.

Dagens pump 45 min
Knäböj 45kg 5×5
Press 32,5kg 5×5
Marklyft 65kg 5
Chins 1 3 3 2 2
Dips 2 2 3 3 2

Cardio:
Distanspass
12km – 01:16(18):25 – 9.43km/h

Kommentera

