Tisdag, cardio – v1

Morgonen startades med en riktigt skön PW, jag älskar att vara ute i naturen på morgonen och vakna med världen! Senare under kvällen (efter jobbet) regnade det snöblask men likförbannat snörade jag på mig skorna och klädde byrackan för här skulle det springas! Det var inte blodsmak i munnen, men nästan. Dags att komma ihåg att jag inte tränat löpning på säkert ett halvår, om inte mer! Riktigt tungt på slutet, men fixade tiden med sub 2 minuter!

Cardio:
6o min PW i skog

Kort distans
6km – 10.48km/h – 34.21min

Kommentera

