Måndag, B – v 1

Åter tillbaks till rutinerna! Nog för att jag tyckt att det varit skönt med lediga dagar och träningsvila och så vidare. Men det är allt jädrigt skönt att vara tillbaks på planen och köra rakt in i kaklet igen! Det blev att riktigt skönt gympass. Lätta chins och lätta dips, men ganska tung axelpress! Fixade det dock.

Har även börjat året med att köra på med cardion igen. Sommarens lopp hägrar och redan i april går första milen. Dock är det halvmara i maj med pappa och midnattsloppet i Göteborg  i augusti med en vän som är absolut viktigast – men tills dess! In i kaklet!

Dagens pump 60 min
Knäböj 40kg 5×5
Press 30kg 5×5
Marklyft 60kg 5
Chins 1 2 2 2 1
Dips 1 2 3 2 1

Cardio:
60 min morgon-PW i skogen

1 min intervall + jogg mellan.
30 min, 5 km

Kommentera

