Torsdag, B – v50

Somnade som en stock igår kväll efter HIIT och gröt. Det är bland det bästa, att vara så fysiskt trött att kroppen bara lägger sig ner, kommer till ro och verkligen sover. Sov riktigt riktigt djupt. Vaknade till någon gång i morse, i övrigt sov jag mig igenom min sambos uppvak klockan 5. Vaknade klockan 8, utsoven och pepp. Ingen hund ville vakna med mig. Skorpan sov på tills klockan ringde. Först då fick jag ut honom på morgon-PW.

Jag skrattade lite åt mig själv när jag la på två 1,25kg plattor på stången idag för att squata. Men men, om några veckor är jag om mitt pb. Fortfarande rent tekniska pass alltså.

Dagens pump:

Knäböj: 22,5/5 22,5/5 22,5/5 22,5/5 22,5/5
Press: 20/5 20/5 20/5 20/5 20/5
Marklyft: 40/5

Kommentera

