Onsdag, HIIT – v50

Älskade, hatade HIIT. Det är bland det absolut värsta jag vet och bland det absolut bästa jag vet. Att trycka kroppen till det yttersta, vilja dö, ladda om, trycka ur allt, vilja dö, ladda om… När jag åkte från jobbet ville jag mest åka hem, riktigt trött. Väl på SATS var det okej, väl vid bandet var det tryck.

Idag blev det backintervaller på löpbandet. Det bästa med löpbandintervaller är att det inte går att sakta ner. Hemma ute går det att springa och söla dom sista gångerna när kroppen inte pallar. På löpbandet flyger du av om du sackar efter. Skön skit!

Idag blev det som skrivet backintervaller. 15 graders lutning. 12,5km/h. 30s hardcore + 2 min vila x 10. Love it, hate it. I natt blir det skön sömn.

Kommentera

