Träningssplittstänk

Så efter operationen la jag om träningen. Jag gillar 5-split, jag gillar att köra hårt och mycket. Men alltid i slutet på veckan var det mer ‘jaha…’ än ‘JA!’ när jag skulle iväg till gymet och det kändes inte riktigt bra – träning ska vara KUL! 4-split passar mig hittills mycket bättre. Jag går från ‘JA!’ till ‘Ja.’ till viktvila och gymlängtan på onsdagen och laddar upp pepp inför torsdagen. Torsdag och jag är tillbaks på ‘JA!’ och ‘Ja.’ för att sen tagga om igen på helgen. Fräscht tänk och fräsch kropp. Bara positivt! Plus även att jag får en dag mitt i veckan då jag inte behöver stressa från gym till lunch till jobb. Skönt.

Kommentera

